Yenianneee21 Kızlar 7+1 haftalık hamileyim mide yanması ve bulantısı var neler yapıyorsunuz? Nasıl geçiyor 🥴 Genelde kaç haftadan sonra gidiyor 🥺
Durunbigeldim Yenianneee21 kişiden kişiye değişir benim 13 14 gibi geçti tam kabustu😟brn ilaç kullandım full zofer. Onun haricinde ayva salata tost falan yiyordum
2melekannesi_ Yenianneee21 Prilam dr ❤️Ben 🙈😅 canım ben malesef dayanamadım daha fazla ve ilaç alıyorum çok çok azaltıyor bulantıyı gerçekten çok rahatım hayat kalitem arttı wcden çıkamıyordum kusmaktan😬😔 keşke ilaçsız geçirebilsek ama ben çok şey denedim fayda göremedim kendime de bebeğe de daha fazla eziyet olmasın dedim ilaca başladım
Cikoo Yenianneee21 13 haftama kadar aşırı bulantım öğürtüm olurdu ama geçti şükür inşallah seninde geçer 🤲🏻
Zehra68 Yenianneee21 geçe Yenianneee21 geçebilir de dokuz ay geçmeyebilir de kiminin 3 ay kiminin beş ay mecburen o şekilde devam edeceksin
elifpusat Yenianneee21 çok kötüysen doktoruna şöyle prilam yazar bende ilk üç ayim felaketti yazdı içtim düzeldi şimdi gerek bile duymuyorum toparladı mide kendini
yasolinn Ben de aynı durumdayım bulantı için bi çarem yok da yanma için şekersiz sakuz çiğniyorum anında geçiyo bugün ben de çok kötüyüm ne yediysem çıkardım ölü gibi yatıyorum öyle zor bi dönem geçmiş olsun
Nermin70 Yenianneee21 7+5 teyim ilac aldim fayda etmedi malesef ayva ve çubuk kraker ise yariyor biraz