Mamak YelizYildirim cok bekledi mi test? Kuruma cizgisi gri olur renksiz olur yani bunda renk var gibi canim ama adet gununu beklersen daha net yanit alabilirsin
YelizYildirim Mamak yani çizgi ne zaman belirdi bilmiyorum. Ben 20 dk sonra gördüm testi çantama atmıştım. En iyisi beklemek sanırım ☺️
Minikcivcivv YelizYildirim hadi gözün aydın canım. Birkaç gün sonra tekrarla yada yarın hemen gidip kan ver 😍
Meryemce92 YelizYildirim Benden sana tavsiye bekle. Umutlanma. Benimde 4 testim böyle çıktı ama hamile değilmişim. Adetin gecikince yap testini.
papatya56 Canım bende gecen hafta yaptım aynı benımde böyle cıktı adetıme 6 gun kala erken testte kan verdım negatıftı adet oldum adetini bekle