Bende hep enfeksiyon vardı zaten am ilac flan kullandım bi sure gecip gecip yenileniyor onemli bi enfeksiyon degil dedi doktorum peki hareket edince beyaz yogun akıntı ara arada şeffaf suyumsu akıntı gelmesi normal mi kovit pozitif oldugum için hastaneye gıdemıyorum ama akıntım kokusuz bebişim de güzel hareketli masallah sizde de var mı boyle seyler