Cilekkz-22 ben daha doğum yapmadım ama 10 gün önce arkadaşım doğum yaptı devlet hastanesinde. Doğumhanede bekliyorsun sancını orada çekiyorsun o sırada nstye bağlı oluyorsun ve açıklık kontrolü için geliyorlar sürekli yani yatışın yapılıp doğum gerçekleşene kadar doğumhanedesin bu süreçte yanına kimse gelemiyor çünkü başka doğum yapanlar da var ayrıca arkadaşıma telefon yasak demişler o yüzden telefon da yanında olmuyor canım doğum yapınca odaya geçiyorsun orada da 1 refakatçi oluyor sadece o da kadın olmak zorunda yani şöyle söyleyeyim arkadaşımın açılması hiç olmadığı için sezaryen olmak zorunda kaldı eşini de sadece karısını yatağa yatırmaya yardımcı olsun diye servise aldılar yoksa baba bile olsa erkeklerin servise girmesi yasak