kumrucanim eşin aşağıda olması ile ön tarafta olması farklı şeyler. Benim bebeğimin eşide ön tarafa yerleşimli o yüzden bazen pozisyonla alakalı olarak hareketleri çok sert hissedilmiyor. Bir de bebeğinizin daha hareketli olduğu zamanlar vardır. Benimki sabah saatlerinde ve gece 12 den sonra çok daha hareketli oluyor gün içinde daha az hareket ediyor.