Ftmmmm 23+4 de girdim ama bazı doktorlarin 23 den sonra bakmadığını da okudum burda eğer randevu aldıysanız bakıyorsa daha iyi hatta daha küçükken tam oluşmayan sıkıntı görülen takip istenen şeyler olmasi daha fazla oluyo son zaman daha garanti bence