11 haftalık hamileyim 5.haftada kahverengi leke gelmeye başladı. Progestan kullanmaya başladım. Bayramda 2 gün çok ayakta kaldım oruldum ve pazartesi uyandığımda birden kan geldi avuç içi kadar hemen acile gittik ebe kalp atışı var hareket ediyo dedi bebek. İstirahat et falan dedi. Daha sonra kan gelmedi hiç ama arada yine kahverengi leke geliyo ve vajinama yakın bi yerde çatı kemiğimi bilmiyorum arada hafif ağrı giriyo bu normal mi acaba?