Basceldan Bende geçenlerde aynı durumu yaşadım sol kolum da şiddetli bir şekilde agrıyordu EKG ye aldılar başlarda yüksekti ama 1-2 saat sonra normale döndü pıhtılaşma olabilir denildi heparin iğnesi yapıldı karından kan pıhtılaşmasını önlemek için bir de en az yarım saat yürüyüş yapmak gerekiyor dikkat edin 🌸