dygn Aylarca doğum tarihimize 19 Mayıs dedik, bizim oğlan tembel çıktı. Sevgili hamişler hic belirti yok napacagiz biz bu gelmeyen bebisleri 😁 artik sabirsizlanmaya basladim.. endiseler de arttı. Var mi dogumu tetikleyecek bir takim tavsiyeleriniz?
Yagmurogul dygn bende aynı durumdayım , gelen giden yok , belirti bile yok, bir haftadır sıcak suyun içine giriyorum ha bugün ha yarın diyorum ama tık yok
Fatmacbc dygn 40+3 de dogum yaptım malesef bizimkide tembeldi canim ilişki öneririm Squat yap yürüyüş emekleme pozisyonu yap ılık duş al hurma ye
dygn Yagmurogul hamam gibi sicak suya giriyorum, hurma yiyorum, adacayi iciyorum. Merdiven cikiyorum.. ama yokk.. stres yapinca olmuyormus sanci. Cunku sanciyi getiren oksitosin hormonu stresin etkisindeyken salgilanmiyormus. Rahat birakmak lazim kendimizi ama elde degil
Mervemrym Olmayınca olmuyor neler yaptım son çare 40+6da suni sancı aldım ilk gün açılmam olmadı 2.gün suyumu patlatma ve dozu arttırmayla 4saatte doğurmuştum 41haftalık doğdu 😅
dygn SutlacimiYedimmiBen ne kdr sanslisiniz 🥰 hala gün bitmedi. 40+0 bitmeden darisi da bize insallah