Kizlar 27+3 günlük hamileyim daha bebeğime hiç alışveriş yapmadim cuma günü başlayalım diyorum yavaş yavaş ama kaynanamlar siz çok acele ediyosunuz diyor erkenmi sizce? hepsini cuma günü alicam demiyorum zaten yavaş yavaş diyorum ama onada erken diyorlar