Arkadaşlar merhaba,
24 haftalık hamileyim, bebeğimin ismini belirledik inşallah hayırlısı ile sağlıkla bekliyoruz😊şimdi hastane çıkışı için instagram a baktım ama soru işareti oluyor insanın kafasında ister istemez,instagram’dan alıp,memnun kalan anneler,önerebileceğiniz sayfalar nelerdir? Görsel atma imkanınız olursa sevinirim😊bir de sizce nakışlı mı yoksa baskı mı?