AsyaNaz Kartal Umut Hastanesindeki Dr.Meltem Çavuşoğluna giden var mı.Ya da doktor hakkında bilgisi olan
Dilekkkk AsyaNaz canım bende Meltem hanıma bi kere gittim iyi bi kadın ama Fatih beye devam ediyorum orda ki en iyi doktor o diye duymuştum iyi de ilgileniyor bir de normal Doğum için direniyo sağolsun herkes e tavsiye ederim çok yoğun ama değer derim
SunaHakanKaraman Benim 2 arkadasım da orda doğum yaptı ve fatih birol diye bir doktor varmıs. Cok cok iyi diye söylüyorlardı bilgin olsun.
AsyaNaz Çok teşekkür ederim.Bayan doktor olsun istiyorumda Meltem hanımıda duymuştum bilgi almak istedim