Rabiahm özel kliniklerde ise direk arayarak alıyorsunuz, devlette nasıl bilmiyorum. Üniversite hastanelerinde kadın doğuma çıkıp perinatoloğa yönlendirmesini isteyerek almıştım ben. Ancak onlar da çok yoğun oluyor en güzeli özel klinikte yaptırmak içime sine sine bir saat incelenmişti bebeğim.sonra üniversite hastanesine bile gitmeme gerek kalmadı.