Deletedmom23234 Gzmkk Benimde başıma geldi aynısı 😅 koyu renkle boyamaktan başka şansınız yok 🤷🏻♀️ koyu renklerin içinde açıcı çok az olduğu için sorun olmaz tekrar boyamak fakat uzun süre bekletmeyin saçınızda
Deletedmom23234 Gzmkk Saçlarınızı uzun zamandır boyamadıysanız eğer diplerinin böyle olması çok normal 🙏🏻 siyah gibi koyu renk alın ki kapansın yoksa çok uğraşırsınız diğer renklerle boyarsanız 😘