Merhabalar arkadaşlar, sizlerden bi öneri almak istedim , mutlaka bu durumu yaşayan vardir.
Şimdi arkadaşlar ben 15. Haftamda doktora gittim ayda bi düşündüm bi sıkıntım olmadığı taktirde ama 21 in ortalarıda yada 22. hafta içinde de detaylı ugs randevusu alacağım o zaman daha uygun oluyormuş. ( Buradan eş dost arkadaş tavsiyesiüzerine öğrendim) şimdi benim doktora gitme sürem 19 oluyor 2 hafta sonrada detaylı için perinotolojiye gidicem şimdi benim doktora girme aralığım 1.5 ay civarı olacak çünkü açıkçası perinotoloji 600 olunca kendi muayenemde 220 olunca bu ay 800 küsür olacak biraz maddi olarak zor olacak. Sizce 1.5 aylık sürede perinotolojiye gitsem bu ay kendi doktoruma gitmesem bi sıkıntı olur mu ?