Sermec27 Mom673 sırf meraktan yapmıştım köpürürse erkek köpürmezse kız diyorlar benim köpürmedi ve oğlum olacak doğruluğu olmayan bir test 🥰
zehranurr Mom673 karbonat nimetten sayılmıyor herhalde neden insan idrarını yapar karbonata anlamıyorum. Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz. Doktorlar ve ultrason cihazı gibi cihazlar boşa var galiba.
Hiranurecrin Mom673 Bende yapmıştım sırf merakımı gidermek için. Köpürmüştü ve oğlum oluyor ama yinede doğruluk payı yok bence
Mom673 Hiranurecrin bende merak ettiğim için yaptım ve bende de köpürme oldu hayırlısı olsun bakalım bugün doktorum 3 hafta sonra cinsiyeti öğreneceğimizi söyledi 🙏🏻🥰