selam anne adayları 😊
bugün kontrolümüz vardı 29+3 olduk fakat ikidir gidiyoruz ama sırtı bize dogru dönük kafası baş aşağı rahime dogru duruyor hala yüzünü göremedik göstermiyor kızım bende cok merak ediyorum giderken o kdr da çikolata yedim 😕 böyle olup sonradan değişen var mı aranızda ilerleyen haftalarda görür müyüz acaba 🧐