Kızlar selam.Bugün 7+1 haftalık hamileyim.Planlı bir hamilelik olmadığından ve adetlerim zaten düzensiz olduğundan hiç şüphelenmedim.Ama veren Allah veriyor işte.Yalnız beni üzen bir nokta var ben 1 yıldır antidepresan kullanıyorum ve hamilelik düşündüğüm vakit bırakmam gerekiyordu , ayrıca yine 15 gün önce huzursuz bacak sendromu için doktora gittim ve 3 gün kadar parkyn adında bir ilaç kullandım.Doktoruma söylediğimde bunun bir risk oluşturabileceğinden bahsettti. Çok korkuyorum var mı benim gibi bu durumu yaşayan?:(