Adaa8905 kir_cicegi bende post acmistim gelin adrenalin yasayalim diye eşin test almaya gitti bekliyoruz şimdi yaptım yapicam millet meraktan krize girmişti bekliyorum 😂😂
kir_cicegi papatya56 Zhycelik Aslhn12 Elbet-birgun-kavusacagiz Selen37 Betfer Elfgkhn507 Aslhn12 dilbos Elbet-birgun-kavusacagiz https://resimyukle.io/r/TdSMLZyepa Bugün veya yarın adet günümdü 4 gün önce yaptım negatifti bugünde negatif üzülüyorum ama ya yumurta TEMBELLİĞİ var ve kilo için için ağlıyorum şuan herkes gebelik bekliyor artık benden çok üzülüyorum kendimi bile kandırıyorum üzülmüyorum diye of