nazcicek_3 Hiranurecrin hayirli olur ins benim de oglumu solda hissetmistim ama bunu da merak ettim acikcasi
btuban nazcicek_3 solda erkek diyorlar, bende öyle hissetmiştim ama denk gelmiş kız oluyoruz biz :) hayırlı olsun sağlıkla gelsin inş
Papattyyaa Canım beni görmedin herhalde rica etsem bakar mısın? ❤️ https://imgyukle.com/i/OKwl1q https://imgyukle.com/i/OKw8HP