17feyzakaygszz 35+3 günlüğüm ama ultrason muayenesinde bebek ileri de olduğunu söylüyor doktorum. Bugün nst ye girdim sancılarım 100 buldu ama ben birşey hissetmiyorum. Muayene ettiler açılmamda yoktu. Başına gelen var mı acaba ne oldu 🙄🙄
avukat-anne 17feyzakaygszz Merhaba benim de aynı durum başıma geldi. Ciğer geliştirici ve progestan iğne yapıldı. Hala düzensiz 100 ve üzeri sancılarım var nts de. 37+1 deyim ama ne nişan var ne de su. Rahim ağzı kısalmıştı o da uzamış geri 😅 Vazgeçti benim minik
Mery28 17feyzakaygszz dün bende aynısını yaşadım 35 haftalık kontrolümde dr düzenli 60a çıkan sancın var dedi magnezyum ve buscopan başladı. Eğer günde 10-20yi geçerse gel dedi ben anlamıyorum hiç anlamadım kasılmaları da :d geçmis olsun sizede benimde bebek 1 hafta ileri gibi kgsu ölçümleri suyu falan normalde 36 hafta gibi çıkıyor
minikserce00 17feyzakaygszz idrar yolu enfeksiyonu olabilir mı ilk gebelıgımde oyle yasamiştım 36 hafta 38 e girecegım sabah dogum yapmıştım
17feyzakaygszz avukat-anne banada serum taktılar tekrardan nstye giricem artık sonuç ne çıkar yine bilmiyorum 😄 minikler biraz aceleci galiba
avukat-anne 17feyzakaygszz Aceleciler ama müdahale edilince de küsüyorlar 😂Benimki vazgeçti gelmiyor ☺️ Sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 🙏🏻🌸
17feyzakaygszz Mery28 galiba aynı şeyleri yaşamışız benim de 1 hafta ileri gidiyor nst de 100 çıkan 5 6 kere sancılarım oldu ama hiç birini hissetmedim serum taktılar tekrardan nstye girdim normale döndü☺️ Hayırlısyla alırız inşallah kucağımıza