Merhaba Sevgili Anneler,
son 7 gün kaldı doğumuma inş. İki üç gün önce kansız ama nişan gibi bi akıntı gelmişti bugün de kahvaltı sofrasından beri kusmaya başladım. Artık sahte çıkıyor resmen. Kusma doğum belirtisi diye biliyorum ama üşüttüm mü acaba demekten de kendimi alamıyorum. Doğum öncesi kusan olmuş muydu? Ben ilk doğumumu suni sancı ile yaptığım için bu doğumda çok tecrübesizim. Biraz daha devam ederse gideyim diyorum ama bi taraftan da suni sancı verirler korkusuyla gitmek istemiyorum