Thutik zehranurr 40-45 cm aralığında oluyor sanırım ama daha iyi bilen biri cevap verir umarım. Doktorunuz ne dedi bu arada, yanlış ölçüm olmuştur belki
Uerdem zehranurr belki yanlış ölcmustur 40 kusur olması gerekiyor canim ama genetikte olabilir tabi doktorun ne dedi bu duruma
zehranurr Thutik kuzenimin bebeğinin boyu. 1 ay önce gitti 30 cm demişti dünde 33 cm demiş doktor. Kilosu iyi ama boyunda bir yanlışlık olduğunu düşünüyoruz
Demir06 zehranurr bazı doktorlar baş popo bazıları baş ayak ölçüyor onunla ilgili bir durum olabilir mi o haftaya göre biraz kısa gibi geldi bana
Sermec27 zehranurr bir yanlışlık olmasın 32 de 45 cm di oğlum 2 hafta önden gidiyor demişti doktor boyuna ama bu haftada 42 43 cm olması lazım
Busracobann zehranurr yanlış ölçüm olmuş olabilir 33 haftamda 46cm di 34 de 48 cm olmuş inşallah yanlış ölçüm olmuştur
Pelinbyrktrlr zehranurr Yanlış ölçmüş sanırım çünkü ben en son 25.haftada gittim 35cmdi biraz uzun olacak dedi ama normalde de 28-32 arası değişiyor bildiğim kadarıyla o haftada
Minigim45 Benim arkadaşımda 37 haftalık kilosuna 1600 demişlerdi sonradan birdaha bakıldı 2999 çıktı bazen yanlışlık olabiliyor
mlkkk zehranurr 27de 38 29da 43cm benim bebeğim ki 3hafta önde 33hafta gözüktü 29da o yüzden eğer 32de 33çıktıysa haftası geri diye doktorunun söylemesi lazımdı boyda genetik etkili ama haftasına göre çok geri o yüzden doktoru illaki bişey demiştir veya yanlış ölçümdür bacak boyuyla 7yi çarpıp ortalama değer veriyorlar belki soktor karıştırmıştır
Hafissee zehranurr normal değil 30.haftamda 40 cm di herşey yolunda dedi 33 cok kısa bilidğim kadarıyla haftasına göre
Misrax zehranurr 31+1 de kızım 47 cm di doktor uzun bebek dedi hep banna babası uzun ben kısayım siz ve eşiniz kısaysa normaldir ultrasonda terste ölcülmüş ollabilir
Serapveminikleri zehranurr Dr size bilgi vermiştir muhakak bu konu hakkında ama boyu kısa geldi ki genelde boy yanlış ölçülür