Prenseslerinannesii Kızlar 👋 hamileliğinde hiç kuruyemiş tüketmeyen oldu mu ? Ben ilk zamanlar yiyebiliyordum ama şimdi tiksinti geldi hiç yiyemiyorum. 12 haftadayım. Geçici midir bir de bu tiksinme durumları ? Yemezsem çok bir eksiklik olur mu?
Zehraaa98 Prenseslerinannesii ben hiç yemedim nerdeyse bebegım 1 hafta önden gidiyor 35+4 kafasıda 3 hafta ılerıde ben bı eksıklıgını gormedım aam bıraz zorlardan ıyı olur
Thutik Prenseslerinannesii Günlük düzenli kahvaltıda tükettiğim 4 parça ceviz dışında 8 ayda toplamda 3 kez yemişimdir kuruyemiş. Bebeğin sağlık durumu çok iyi Allah’a şükür, haftası da ileride bir sıkıntımız yok. Yine de tüketmek sağlıklı o yüzden keşke daha sık tüketebilsek. Hamilelikten önce hergün yerdim, hamilelikle birlikte bir soğuma geldi bana da 🤭
Mery123 Ben de 3 aya kadae yiyemedim , hiç birinin tadını sevmıyorum ozellılle ceviz, herkes de mutlaka yıyın diyot ama olmuyor, yavaştan bı ıkı tane yıyom bazen. Hem tedirginim hem de yiyemıyorum bitsin artıl şu hamilelik