Hapi_mami Doktorum zararlarını bilmediği için kritik dönem olan ilk 3 ay gitmememi, ama sonrasında gidebileceğimi söyledi.
Ben yine de bir çok makale okudum bu konuyla ilgili. Ne yazık ki çalışma yok, deney, gözlem yok çünkü uzun süreli takip gerektiriyormuş. Misal saç boyamanın zararı bulunamamış bununla ilgili İngilizce bir makale attım buradaki bir arkadaşa ama lazerle ilgili maalesef yok.
Lazerdeki ışınları araştırdım, kıl kökünü hedef alan, aşağıya inemeyen bir ışın. O yüzden yüzüme ve koltuk altıma yaptırmakta “kendimce” sorun görmedim. Telefon, Wi-Fi, bilgisayarla çevriliyken lazer epilasyon devede kulak geldi bana.