Nurtas04 sbelll defactpnun hiç bir ürünü iyi değil her aldığım şeyde pişman oldum. Ama lcw gayet iyi bende tayt olarak lcwkini kullanıyorum
Misto Gamzemutlu boyuher boya oluyor diyebiliyorum taytların çunku saran bi kuması var potluk yapmaz bedeninide şuan kaç haftalık hamilesin göbegin büyükmü değilmi ona göre ölç tart kafanda al
Patasana_ Gamzemutlu Pentiden aldım aşırı rahat aynı boy kilodayız taytın boyu uzun biraz kestirmen gerekir ama s beden aldım ben ona rağmen ne sıktı ne rahatsız etti
Fufu41 Gamzemutlu Ben hiçbirinden memnun kalmadım hepsi iç gösterdi eğer ki dışarda giyeceksen trendyoldan akdağ sportsun hamile toparlayıcı taytını aldım. Hem toparlayıcı duruyor hem de çok rahat asla da iç göstermiyor tavsiye ederim