rukiyeeefeee Genital bölgeye ağdayı sezaryenden kaç hafta önce yapılmalı sizler yaptıranlar ne zaman yaptırdınız
Niisanannesii rukiyeeefeee 3 4gun önce yeterliymis Ben ameliyata gideceğim sabahın gecesi yapmıştım 🙄
Aysrnn Kızlar. Ben agdaya gitcem ama utanıyorum ya jilet mi yapsam kapak karışık temmuzda benim doğum napcami bilemedim
Simgeozturk11_ Aysrnn bende utanıyordum ilk başta ama sonra o kadar rahatki 10 dkkada bitiyor kendim alınca bi saat 😂
gulin-35 Aysrnn jılet yapmayın sonrasında amelıyat yerınjzden dolayıda bı sure agda yapılmıyor kotu oluyor en gec bır hafta kala agda yaptırın
Aysrnn rukiyeeefeee aceba uzunluğu nasıl olcak onunda bilemiom ki 2hafta kala iyi bence çıkmaz galiba
Aysrnn gulin-35 sağolun ilk defa yaptircam için baya tedirginim bide uzunluğu nasıl olmalı off ne kötü bişey ya
bitanembugram Aysrnn Bende utanıyorum ama gidicem jiletle 2 günde yine cikicak sonra tekrar ugrasicam en azından 3 hafta falan rahat ederim bide doğuma 3 4 gün kala gidersem en azından kırkım çıkana kadar götürür beni
Emine-26 Aysrnn bende sen gibiydim bugün gittim keşke daha önce gitseymişim büyük rahatlık yap kurtul ya ne uğraşcan jiletle temiz de olmuyo boşver