Kızlar selam chicco anne yanı beşikleri çok beğeniyorum zaten yatak odamda çok yer yok tam bize göre ayrıca büyük beşikle odada yapacağım gündüz uykularını kendi odasında uyutmak istiyorum ama aklıma takılan şey şu bu anne yanı beşikler 6 aya kdr kullanılıyo diyo eee sonra ne olucak nerde yatıcak bebiş başka yatak mı alıcaz boyuda çok küçük gelmedi bana 6 ayda bebek o kdr biyüyor mu yahu🙈🙈🙈