Zehraaa98 onu bilmiyorum ama benim nst de sancim cıktı az, sonra doktor açıklık kontrolü yapayım mi dedi yaptı 1 cm di. Bebeğim ama 34.haftadan beri doğum pozisyonundaydi. Kanala girince sanıyorum ki sancılar ile bebek aşağı aşağı ilerliyor. Tüm şartların aynı anda sağlanması lazım.
Benim kanaldaydı, doktorum da zaten sezaryen olacaksın beklemeyelim dedi. Ertesi gün doğum oldu.