Kızlar şimdi benim 2 düşüğüm oldu. Doktora gittim pıhtılaşma testi ver o testin çıkması 1 5 ay sürer çıkana kadar da gebelik düşünme dedi. Neyse kan vermeye gittik ramazanda tam kapanma vardı ya orası da kapalıydı. Yani 20 gün geçti ben korunmuyorum hala. Yarına teste gidicez 1.5 ay sonra sonuç çıkacakmış ben yine korunmak istemiyorum çok zor hamile kalan biriyim . Burda bir arkadaşa doktoru her ay adetten 1 hafta önce coraspirin lullan test sonucun çıkana kadar nolur nolmaz demişti acaba bendr mi öyle yapsam bilmiyorum kafam çok karışık. Pco da var bende korunmayı o yüzden istemiyorum Evlat hasretinden tükendim yrmin ederim