Aslihanilhan Doktor çatı muayenesi yaptı kızlar . Baya kastım kendimi o ayrı içerde sağ sol yaptı . Normal doğum deneriz bekleriz dedi . Ama tabi açılma falan yokmuş . Bebek hareketlerini takip et kanama ya da suyun gelirse hastaneye gel direk dedi tamam dedim . Buradan bakıyorum squat falan yapılmalı diyorlar yaparım zaten . Fakat doğum habercisi nedir mesela . Bazen adet ağrısı gibi ağrılar oluyor . Bir de karnımızım aşağıya düşmesi mi gerekiyor .? Bebeğin kafası kanalda değil dedi çünkü doktor .. nasıl anlarım doğumun yaklaştığını acaba ?
Kbraelif_15 Aslihanilhan Bende burda bekleyim 37 haftanın içindeyiz ilk doğum olucak acemilik hiçbişey bilmiyorum 😏
Diclenur_63 Aslihanilhan merhaba bende 38. Haftadayım karnım bayagı indi ama karnı düşmedende dogum yapan war dogum sancısı genelikle belden başlayıp adet sancısı gibi dewam ediyor kaç dakikada bir olduguna bakım doktor bana 10 dakikada bir olursa gel demişti
ebrussvncc Aslihanilhan geçmiş olsun öncelikle 😇 dün bende çatı muayenesi oldum baya kendimi kastığım için tabi baya ağrılı geçti o ayrı 😅 üstten dar normal doğum deneriz kendi sancinla dedi suni vermem dedi olmazsa da sezeryana döneriz dedi. Onun dışında akşam hafif hafif lekelenmeler oldu hem peçeteye hemde iç çamaşırıma gelecek şekilde. Sonra bugün öğle saatlerinde nişanım geldi bebek hareketlerini takip et bir sorun yoksa yarın sabah erken gel dedi normalde zaten yarın kontrole çağırmıştı. Hareketlerde bir tuhaflık hissedersen hemen gel dedi. Çok şükür şu an bir sorun yok. Çok hafif kasıklarda ağrı var. İnşallah sağsalim kucaklarımıza alırız bebeklerimizi 😇 umarım yardımcı olabilmişimdir 😇
idiloska Ultrasonla mı bakıldı, bana pazartesi ultrasonla baktı. Normal için uygunum, açılmam yok, 33 bitiyor
ysmnsm Benim ilk doğumumda nişan geldi böyle akıntı kanlı sümüksü birsey, şuan 38 haftaligim ve kasilmalarim adet sancisi gibi bnm karnim baya indi yani yürürken çatım çok ağrıyor hissediyorum resmen birsey oldugunu 🤦♀️