027033 canim bendede ritim bozuklugu var yillardir lise 1 deyken baslamisti simdi 29 yasimdayim. Bi suru ilac kullandim surekli degisti banada ablasyon dedi gittigim doktorlar en son bende beloc kullandim. Ama sonra gittigim bi doktor Allah ondan razi olsun yasim kucuk oldugu icin ablasyon yaptirmami istemedi en azindan 18 e kadar bekle dedi. Dogru nefes almam icin nefes tekniklerini ogrenmemi soyledi cunku tasikardinin en onemli seyi nefesi dogru kontrol etmek. Carpinti aninda afedersiniz tuvalete gidip ikinmami soyledi tabi bunu oneceden yapiyodum hemen geciriyodu ama simdi hamileyken yapmaktan cekiniyorum yapmiyorum. Onun disinda bileklerime sakaklarima buz torbasi koymami, soguk suyla yuzumu ensemi yikamami, nefesimi cekip 5 saniye tutup daha sonra ufler gibi agizdan vermemi, derin derin oksurmemi soyledi. O zamandan beri her carpintim oldugunda bunlari yaparim. Her seferindede hastaneye gitmeden yada ilac kullanmaya gerek kalmadan gecer cok sukur. Aslinda hala raporluyum beloc icin ama uzun suredir kullanmiyorum ben tup bebekle hamile kaldim tedaviye basladigmdan beri hic kullanmadim yaklasik 4 yildir. 😊 birde cok karamsarsin strrs yaptıkça dusmuyo zaten nabiz rahat ol kendini rahatlat bende aynisiyim salliyo beni oturdugum yerde sallaniyorum bildiğin ama stres yaptikca daha fazla yukselir nabzin sakinligi koru nefes tekniklerini ogren rahatlarsin insallah