AltinYildizMom Kızlar merhaba Akıntım olduğu için test verdim sonuçlardan anlayan varsa yardımcı olabilir misiniz?
Tugba__- AltinYildizMom lökositiniz gayet iyi enfeksiyon yok 3 görünüyor doktor daha iyi bilir tabiki ama benim 25 çıkmıştı çünkü
AltinYildizMom Tugba__- teşekkürler akıntıya başka sebep varmıdır acaba biliyormusunuz yarın doktora göstericem sonuçları
Eylul0652 AltinYildizMom kesinlikle vajen kültürü ve idrar kültürü yaptırman gerek idrar tahlılıylr anlaşılmaz hatta direk akıntıdan kültür yaptırsan sonuc daha sağlıklı cıkar