Veraninannesi ben geç kaldığınızı düşünmüyorum, hiç telaş etmeyin. Ben de ilk alışverişimi yapalı 10 gün falan oldu. 32.haftam bugün.
ilk olarak yenidoğan kıyafet alışverişi yaptım. Zıbın tulum vs. Henüz hastane çıkışı almadım, mağazalar kapalıydı görerek almak istedim o duruyor. Bir iki gündür de eşim küveti, biberon emzik, bakım kremleri vs aldı. Az önce internetten kendime uygun bulduğum bi pijama takımı aldım.
Doğum için annemin evindeyim. Beşiği yatağı henüz yok. Bir de işte geriye bezi ıslak mendili kalıyor o da 5 dakikalık iş. Bilmiyorum ben mi çok rahat davranıyorum ama halledilmeyecek şeyler değilmiş, Alışverişi online yapacaksanız teslimat sürelerini hesaba katın. Normal mağazaya gidip kendiniz alacaksanız da zamanınız daha çok, bir günde bile halledersiniz