ozdenarda bizde öyle yaptik canim ilk gunler sutum gelmedi sezeryan olduğum icin. Ebeler uğraştı hastanede sabah 9 da doğdu kizim aksama kadar denedik gelmedi. Sonra mama yapalim dediler ac olduğu için uyuyordu sürekli. 1 hafta kadar oyle yaptik bizde once emzirdim tam gelene kadar sutum , sonra mama verdim basta doymuyordu cunku cocuk gelmiyordu süt .