butterfly_ mobilya beşik almştım çok pişman oldum genç odasıda oluyordu ama o ldar agırkı bir yere kımıldamıyr ve bebegınz büyüdüğünde ayağı kalkıp sarkıyr düşme ihtimali oluyor iki beşik almak daha mantıklı geliyor bana ikinci hamılelıgm kızım 1 buçuk yadında park yatak aldm yeni doğacak bebegımede anne yanı yataklar var ebebekte ondan alıcam büyüyünce de park beşik dusunuyr m ama kesinlikle mobilya hüsran oldu