Kızlar normalde ölü doğumlar da doğum yardımı yapılmiyormuş yani doğum yardımı yapılması için canlı doğum olması gerekiyor Muş benim bebeğim 27 günlükken hayatını kaybetti acaba bana verirler mi ben başvuru yapmıştım dun gittim para yatmamış dediler bazen geç yatıriyor dediler bilgisi olan var mi