MgeGne
Merhaba! Bayanlar 37+3 üm nts de baya bir sancım çıkıyor fakat ben çok hissetmiyorum sadece bebek çok sertleşiyor,doktor normalde doğum yaklaşmış olması lazım ama açıklıkta yok dedi..Böyle durumda olan oldu mu veya var mı ne zamana doğum olur merak içerisindeyim🧐