dilaraemral ben 17-18 haftalıkken hissediyordum mesela ama şimdi 20+3′teyiz hissetmiyorum. Pazartesi detaylı ultrasonum vardı, doktora sordum. Plesanta tam bebekle karnının arasına gelmiş o yüzden tekrar hissetmen için biraz daha güçlenmesi gerekecek dedi. Belki sizin de karnınızla bebek arasındadır yani. Endişe etmeyin, 24′e kadar ilk gebeliklerde hissetmemek normal diyor doktorum.