Kuzular kalp çarpıntısı için gittim dün acile kan felan alındı kanda ddimer yüksek çıktı nefes darlığımda vardı ben hep kalpten dolayı sanmıstım fakat yüksek çıkarınca akciğer embolisinden şüphelendiler 3 ay öncede kovit gecirmiştim hamileler için olan bir alete soktular koluma ine vurup emar gibi birseye koydular sonuc olarak temiz çıktı ama korkuyorum sonuçta ddimer yüksek ve olmayacağının bir garantisi yok kan sulandırıcı vermeleri gerekmezmiydi zaten kalp ritmim bozuk birde bu cıksın istemiyorum kovit mahfetti beni kalbime vurdu ritim bozukluğu çok ileri üstelik kimse birseyde yapmıyo çok korkuyorum dün aynı şekilde kalp doktoruna gittim abdasyon için yaşın genç olmaz dedi kafayı yicem artık bir ilaç verdiler beloc bir işede yaramadı