Zeytininpeyniri Gözünaydın canım, rabbim bebişine sağlık ve uzun ömürler versin. Bende çok korkuyorum hem normal doğumdan hem sezeryandan:( ama benim daha çok zamanım var normal doğuma adapte etmeye çalışıyorum kendimi bakalım becerebikecek miyim 😊Senin de canın benim gibi çok tatlı anlaşılan😂 Darısı biz diğer hamişlerin başına.