teachervera Yahyam_17 Hayır canım henüz kargoya verilmeyen siparişim var. Bayramdan dolayı yoğunluk var
nergiz__ Yahyam_17 Aynen benim de 12 gün olmuş hala teslim edilmeyen kargom var ilk kez başıma geldi bugün talep oluşturdum teslim edilemezse iptal edilecekmiş saçmalığa bak
Aylinsemih Yahyam_17 ben çok sorun yaşıyorum trendyolla 1 ay geç getiriyorlar şubesi de bizim burda ama durmadan a şubeden b şubeye tarnsfer ediyolar falan filan 1 ayın sonunda geldi bidaha da ordan elbise almam dedim
nergiz__ Hepsiburada dan avent biberon almıştım ta 4 mayısta hala ilk aşamada görünüyo sipariş hazırlanıyor dahi demiyor muhtemelen baya indirimden aldım iptal edeyim diye bekliyorlar
Yahyam_17 Glbnpk aslında ilk defa geliyor başıma böyle bişey oğlumu. Bezlerini hep ordan alırım internetten alışveriş büyük kolaylık bide bizler için condaha kolay oluyor.
Yahyam_17 midekoruyucu Aradım talep oluşturuldu. Uzun süre ellinize ulasmazsa tekrar bizimle iletişime geçin dendi
midekoruyucu Yahyam_17 heh iyi yapmışsın yine gelmezse ararsın ona göre 🤷🏻♀️ Ama İnşallah çabucak gelir
Dareyn Yahyam_17 Birtanem trendyol asistan ile konuş. Ve de ki üyeliğimi iptal ettireceğim beni rezil ettiniz de ertesi güne kalmadan eline ulaşır 😘😂Ben öyle yapıyorum 🥳
Aksyanne Yahyam_17 bnde sipariş vermiştim bayramdan önce bebek ürünleri dokuz parça sekizi yanlış gelmiş hayal kırıklığına uğradım resmen
Rmysusta Yahyam_17 canım bizde tedarikçiyiz tam kapanmadan sonra kargoya vereceğim diyenler hüzünler kargoların kotası dolmuş 2 gündür kargoya git gel yapıyoruz veremedik 🤦🏼♀️ Satıcının değil trendyolun suçu bunu ön görüp kotayı yükseltmesi gerekiyordu
Yahyam_17 midekoruyucu aynen inanki eczanelerde olsa hiç uğraşmazdim yani gerçi bakmadım bu halde gezemezdim. Şuan çok sancimda var bebek sürekli kendini kasıyor ve sancım var gibi
Rmysusta Yahyam_17 maalesef her kargo belli bir sayıda Trendyol gönderisi kabul ediyor kargoya gidiyorsun kota doldu diyorlar almıyorlar mecbur öbür gün bidaha gidiyorsun 🤦🏼♀️ Çok saçma ama öyle