Merhaba arkadaşlar,
17 haftalık hamileyim. İlk zamanlar 10.haftaya kadar kanamam-lekelenmem olmuştu. Ancak bebek büyümeye devam etti ve 10.haftadan sonra kesilmişti lekelenmelerim. Pazartesi günü doktora gittiğimde de her şeyin yolunda olduğunu, hatta bebeğin gelişiminin iki gün önden gittiğini öğrendik. Ancak dün akşam bir damla kadar koyu kırmızı-kahverengi gibi bir lekelenmem olmuş. Devamı gelmedi. İlk bebeğimde düşük yaptığım için epey korkuyorum böyle durumlarda. Aranızda 2.trimesterde bu tarz bir şey yaşayanınız oldu mu acaba??