Sevda-sarikaya Merhabalar 12+4 günlük hamileyim doktorum 11 ile 14. Haftalar arası 2′li tarama testi yaptırmam gerektiğini söylemişti ancak şuanda en erken 3 Haziran yani 14+4 günlük iken randevu alabiliyorum bununla alakalı bir sıkıntı yaşar mıyım acaba
lentil Sevda-sarikaya emin değilim cnm ama galiba 14+4 olunca 15 haftaya girmiş oluyorsun. Belki bilen birileri vardır.
Zmrmrt1315 Sevda-sarikaya benimde uygulama 14+3 gösteriyor dr bana gel demişti ben gitmedim yarına randevum bakalım bana geç olduğunu der mi yoksa testi ister mi tekrar
Aysenurctn32 Sevda-sarikaya özel hastane değilse randevusuz sabahtan gitseniz doktorunuza da olur. Haftasını uygun görünce ikili tarama isteyip istemediğinizi sorar
Zmrmrt1315 Sevda-sarikaya merhaba, doktorum ikili ilk tarama olduğundan ve hatta biraz zaman geçmesine rağmen, ultrason dan baktı yine de tarama istedi bilginize
mhndshnm svserzrm aa iyi o zaman bende iptal edip daha ileri zamana mı randevu alsam falan demiştim. Ense kalınlığı burnu falan net göründü değil mi? Olmazsa 1 hafta sonra tekrar giderim gerci