Hanımlar merhaba, yarın sabah yatışım yapılacak Doğum için aklıma sürekli yeni bişeyler takılıyo, sizi bunaltmadan öncesini çok kısa anlatayım.
Bebeğimde gelişim geriliği var 36+6 ama bebek 33-34 uyumlu ve kilosu 2100 grdı Pazartesi günü, biraz daha almışmıdır bilmiyorum, normale göre küçük bi bebek.
Doğumumu perinatoloji ekibi yapacak o konuda içim çok rahat ama sezaryen veya normal kesin bişey demediler o anki duruma bağlı çatın müsait olduğu için normal deneriz dediler, Doğumdan değil de bebeğe bişey olacak korkusu var içimde çok minik çünkü, normal Doğumda bebek çıkarken aşağı yukarı çekiştiriyo asılıyo doktor izlediğim videolarda falan hep öyle gördüm sanki çok sert çekiyolarmış gibi geldi, tabi herkeste bir olacak değil ama korkuyorum işte bi yerine bi zarar gelir diye. Benim gibi bebeği bu şekilde küçük, kilosu az olup normal Doğum yapanlarınız var mı?