Ozlemyucesan Selam kızlar 7+4üm dün doktorum kese etrafında hafif kanama var dedi ama benim hiç kanamam olmadı o yüzden fark etmemiştim. Progestan fitil verdi fakat gece gaz sancısı gibi sancım oldu ara ara uyutmadı beni sizde de oldu mu böyle birşey normal mi
Mavimmzg Ozlemyucesan bende kullandım ama öyle bir şikayetim olmadı. Bence ilaçtan değil o haftalarda gaz şikayeti normal
Ozlemyucesan Mavimmzg hmm anladım canım ilacı kullandıktan sonra olunca acaba ilaç mı yaptı dedim ama dediğin gibi de olabilir
Mavimmzg Ozlemyucesan ilaç akıntı falanda yapıyo öyle bir durum yaşarsan telaş yapma ama doktoruna danış tabiki
Ozlemyucesan Mavimmzg beyaz akıntım normalde de oluyor ama kahverengi falan olmadı canım kanamam da hiç olmadı çok teşekkür ederim tavsiyen için😊
Mavimmzg Ozlemyucesan çok şükür canım hamileliğin çok iyi geçer inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini 💙