Senay1 doğum giderken en güzeli elbise. Çünkü tayt ya da pantolonu giy çıkar zor oluyor. Bazen catala alıyorlar. Her ihtimale karşı yanıma ince bir şal alıyordum eğer karından bakılırsa şalı bacaklarıma örtüyorum ya da ince elbise giymişsem altın şort ya da astar giyiyorum