Sunaciftci Adana Balcalı hastanesinde doğum yapan oldu mu aranızda ya da bilgisi olan normal mi sezaryen mi oldunuz acil bilgi verir misiniz
YagmurAnnesi Sunaciftci hiç bilmiyorum ama üste çıksın diye yazıyorum. şehir hastanesinde normal doğum yapan çok tanıdık var ama bilemedim balcalıyı hatırlamıyorum
gulnihal89 Sunaciftci kız kardeşim yaptı çok memnun kaldı. Ben de orada yapmayı düşünüyorum kısmetse. Karnına basmiyorlarmis dogurturken. Başka yerler hep basiyomus. Lavman da yapmıyorlar. Ondan bayağı iyi yani.
Sunaciftci YagmurAnnesi teşekkür ederim evet benim çevremde de şehirde yapan memnun kalan çok var ama balcalıyı aşırı öneren var çok kararsız kaldım 37 haftalığım ve şuan acayip sancı çekiyorum ne yapacağımı bilmiyorum açıkçası
gulnihal89 Artık ne çıkarsa bahtınıza. Doğumun iyi ya da kötü geçmesi biraz da bedeninizle yani açılma vs. ve ıkınabilmenizle alakalı.