Adaa8905 Bugün 7 haftalık olduk 5 haftalıkken keseyi gördük kan pihtilasmam çıktı oskapar 6000 lik kullanıyorum ilk düşük oldu göğsümde değişiklik var ne bulantı ne kusma ne de başka bişey hiçbir belirtim yok korkuyorum buna da bişey olacak diye 😔
Merve_kucuk Adaa8905 Bende hiç kusmadım midem de bulanmadı. Her hamile kusacak midesi bulanacak başı dönecek diye bir şey yokki🙂 İyi düşün iyi olsun 🙏🏻
Siibeell Adaa8905 2 gebeliğimdede hiç belirtisiz geçirdim, herkeste aynı belirtiler olcak değil, korkmayın iyi düşünün
Ezgiturker7 Adaa8905 Adaa8905 benimde kan pıhtılaşmam var gebelik başlangıcından itibaren oksapar 4000lik kullanıyorum. Şuan 12+5 im. Hiç mide bulantısı kusma yaşamadım ilk başından beri göğüs ağrım var sadece ve hala devam ediyor. İnşallah sağlıklı mutlu haberler alırsınız 🙏🙏
Adaa8905 Merve_kucuk İlk düşük oldu ya bidebkan pıhtılaşması çıktı zaten pco ile hamile kaldım pek iyi düşünemiyorum maalesef 3 senedir gezmedigim hastane kalmadı canım çok zor
Adaa8905 Betfer Dün bir arkadaşımla konuştum 5 haftalıkken başlamış sürekli kusuyormus bende de bir belirti olmayınca endişe ediyorum
nurozcan Adaa8905 Adaa8905 belirti için çok erken ve herkeste değişiklik gösterir bu. Üzülmeyin olumlu pozitif düşünün hep. Bu haftalarda normal hayatınızdan hiç bi farkı olacağını düşünmüyorum ancak 8-10 haftadan sonra bulantılar başlayabilir belki. Hepimiz İnşAllah sağlıkla kucağımıza alırız ☺️
Pelinbyrktrlr Adaa8905 28 haftalık gebeyim oksapar da kullanıyorum. Bugüne kadar hamileliğe dair hiçbir belirti yaşamadım. Sadece biraz göğüs hassasiyeti olmuştu o da 12.haftada falan başlamıştı. İnşallah hiç miden bulanmaz🤗
Aslhn12 Adaa8905 kız ne güzel işte. İnsallah da olmaz kusma bulantı. allahtan daha ne istersin 😅😅 bozma moralini normal bumlar
Adaa8905 Aslhn12 Yani güzel de insan hiç belirti göremeyince daha kalp atışını da duymadığım için korkuyorum 🤣
Minikmucizemm24 Adaa8905 bu kan pıhtılaşmasi var mı diye herkese bakıyorlar mi ve hangi değer ile nasıl bakılıyor
Adaa8905 Minikmucizemm24 Kan aldı doktorum kendi kliniğinde normalde devlette falan 3 düşükten sonra bakıyorlar mis 40 liraya yaptı benim testimi hemograma baktı
Aslhn12 Adaa8905 ben de kan pıhtılaşma var her gün oksapar iğne vuruluyorum benim de yeni yeni başladı bulantım. 7+5 im 7 haftalık benim bir şeyim yoktu kalp atışını bebeği falan gördüm hep. Çok şaşırdım hatta herhangi bi belirtim yoktu göğüs hassasiyetinden başka. Senin de öyle olur 😊