Benimde gerilik var dedi doktorum ama sadece gerilige bakılmıyor bende ilk çok korktum ilk 1 haftaydı sonra 2 oldu daha sonra 3 bende haliyle tedirgin olmaya başladım ama doktorum bebegin hareketliligi anneden bebege giden kan akışı amniyon sıvısı kalp atışı bunların hepsi birer etken dedi dublöre baktı hepsi iyi her hafta kontrole gidiyorum inşallah saglıkla kucagımıza alırız 🙏